Դիսլալիայի տարածվածության վերլուծությունը կրտսեր դպրոցում

Բովանդակություն

Ներածություն

Գլուխ I. ԴԻՍԼԱԼԻԱՆ  ՈՐՊԵՍ  ԼՈԳՈՊԵԴԱԿԱՆ  ՀԻՄՆԱԽՆԴԻՐ

    1. Դիսլալիայի համառոտ բնութագիրը 
    2. Դիսլալիայի  տարածվածությունը  ըստ  մասնագիտական  գրականության  տվյալների

Գլուխ  II. ՀԻՄՆԱԽՆԴՐԻ  ՇՈՒՐՋ  ԿԱՏԱՐԱԾ  ՀԵՏԱԶՈՏՈՒԹՅԱՆ  ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒՄԸ,  ԸՆԹԱՑՔԸ  ԵՎ  ԱՐԴՅՈՒՆՔՆԵՐԻ  ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆԸ

2.1 Հետազոտության  կազմակերպումը  և  ընթացքը

2.2 Հետազոտական   աշխատանքի  արդյունքների  վերլուծությունը

2.3 Դիսլալիա  ունեցող  երեխաների  ծնողների  հետ  տարված  աշխատանքի  բովանդակությունը  և  վերլուծությունը

Եզրակացություն

Օգտագործված  գրականության  ցանկ

Հավելված

Գրականություն

    1. Թադևոսյան Է.Ռ.  Լոգոպեդի  և  ծնողի  համագործակցությունը  որպես  հանրակրթական  դպրոցի  լոգոպեդական  աշխատանքի  կարևոր   օղակ: Հատուկ  մանկավարժություն  և  հոգեբանություն  Երևան,  2006, էջ 22-27
    2. Թադևոսյան Է. Ռ. Հանրակրթական  դպրոցում  լոգոպեդական  աշխատանքների  օպտիմալացման  հիմնական  ուղիները  Երևան,  2015, էջ  80
    3. Խառատյան Կ.Է.,  Կաֆյան  Է.Մ.  Երբ  երեխան  սխալ  է  արտաբերում  հնչյունները  Երևան, 2008, էջ 50
    4. Ղուկասյան Վ.Ս.,  Բարիկյան Կ.Կ.,  Գրիգորյան Հ.Մ.  Երեխաների  արտասանական  թերությունների  ուղղումը  Երևան,  1993, էջ 60
    5. Պայլոզյան Ժ.Հ.,  Թադևոսյան Է.Ռ. «Կրտսեր  դպրոցականների  հնչարտաբերման  կարողության  շտկման  փորձից»  Երևան,  2004, էջ 80
    6. Պայլոզյան  Ժ.Հ.,  Թադևոսյան  Է. Ռ.  Հանրակրթական  դպրոցի  հեռանկարային  պլաններ  Երևան,  2004
    7. Վարդանյան Ա.,  Ամիրբեկյան  Գ., Խեբոյան  Վ.,  Մարուքյան  Գ.,  Հարությունյան  Հ.  Երեխաների  հնչարտաբերական  խանգարումների  և  թերությունների  շտկման  մի  քանի  միջոցներ  Երևան,  2007, էջ 112
    8. Վարդանյան Ա., Ամիրբեկյան  Գ.,  Հովյան  Գ.,  Գրիգորյան  Հ.  Երեխաների  հնչարտաբերման  թերությունների  շտկման  աշխատանքներ  Երևան,  2008, էջ 151
    9. Александровская М.А. Недостатки  произношения  у  детей  старшего  дошкольного  возраста  М., 1995, c. 123
    10. Беккер К.П.,  Совак М.   Логопедия,  М., 1981, c. 264
    11. Бухвостова  С.С.  Формирование  выразительной  речи  у  детей  старшего  дошкольного  возраста. Пособие  для  студентов  факультета  дошкольного  воспитания  и  работников  детских  садов  Курск,  2004, c. 114
    12. Валентиновна  Х.В.  Эффективность  артикуляционной  миогимнастики  при  ортодонтическом  лечении  аномалий  окклюзии  у  детей  с  нарушениями  збукопроизношения,  Автореферат,  М., 2007, c. 23
    13. Визель Т.Г.   Основы  нейропсихологии,  М., 2005, c. 123
    14. Волкова Л.С.   Логопедия,  М., 2009, c. 263
    15. Волкова Л.С.,  Селиверстов В.И.  Хрестоматия по  Логопедии,  М., 1997, c. 213
    16. Голубева Г.Г.  Коррекция  нарушений  фонетической  стороны  речи  у  дошкольников: Методическое  способие,  М., 2000, c. 135
    17. Григоренко Н.Ю., Покровская Ю.А.  Дислалия. Логопедическая  работа  при  нарушениях  звукопроизношения,  М., 2007, c. 50
    18. Каше Г.А.  Исправление  недостатков  речи  у  дошкольников,  М., 1972, c. 89
    19. Куликовская  Т.А.  Артикуляционная  гимнастика  в  стихах  и  картинках, М., 2004, c. 7
    20. Левина Р.Е.   Основы теории  и  практики  логопедии,  М., 2003, c. 102
    21. Логопедия. Учебник  для  студентов  дефектологических  факультетов  педагогических  высших  учебных  заведений /Под  ред.  Волковой Л.С.,  Шаховской С. Н./ , М., 2003, c. 175
    22. Параманова Л.Г.   Логопедия  для  всех,  М., 2009, c. 226
    23. Правдина О.В.  Логопедия,  М., 1973, c.113
    24. Пятница  Т.В.  Логопедия  в  таблицах  и  схемах, Минск 2006, c. 56
    25. Спирова Л.Ф.  Особенности  речевого  развития  учащихся  с  нарушением  речи, М., 2000, c. 156
    26. Ушакова О.С.  Развитие  речи  дошкольников: Издательство  института  психотерапии, М., 2001, c. 240
    27. Хватцев М.Е.  Логопедия,  М., 2009, c. 228
    28. www.socialpeded.ru
    29. http://www.twirpx.com/
    30. http://ds512-mdou.ru/doc/sovety-logopeda-roditelyam.pdf
    31. http://festival.1september.ru/articles/599205/
    32. (http://ds512-mdou.ru/doc/sovety-logopeda-roditelyam.pdf)